شيوه ي همكاري با سود آور شركت تحت عنوان بازارياب ويژه
شرکت امید گستران میهن ogm.co
خدماتی متمایز و فراگیر با بهره گیری از دانش های روز جهان

شرايط همكاري درآمدزا در ogm gruop

 

اگر هستيد . . .

اگر به فكر كار دوم هستيد ... اگر به فكر درآمد بيشتري هستيد .

اگر با استعداد و توانا هستيد ... اگر با اخلاق و خوش برخورد و خوش زبان هستيد .

 

شيوه همكاري و بهره مندي از سود ogm group به دو صورت است كه صورت اول آن ويزيتوري مالي و ديگري ويزيتوري عادي ست كه ويزيتوري مالي بدين صورت است كه:

1-     شما براي همكاري با عنوان ويزيتور ثبت نام نموده و با ارسال مشخصات كامل شخصي و پستي خود و فيش بانكي به آدرس شركت يا مديرعامل آن و واريز  مبلغ معيني بعنوان حق عضويت و فعاليت رسمي در اين شركت كارهاي اوليه را انجام تا قرارداد اجرايي همكاري شما بلافاصله به آدرس اينترنتي يا پستي شما ارسال گردد .

 

بدون شرط سني ، جنسيتي ، سلامت كامل ، پايان خدمت و ... وارد شويد .

 

2-     ويزيتور : همان بازارياب و تبليغ كننده كالاها و خدمات شركت ميباشد كه مسئوليت جذب مشتري و دريافت سفارشات حضوري و خريدهاي عّام مردم را بر عهده دارد و داراي كّد و مُهر ويزيتوري ، كارت شناسايي معتبر ogm group ، فاكتور سفارشات و گزارش هاي عملكرد عملي و مالي ماهيانه ميباشد و از سود مبلغ واريزي ( وديعه 50 هزار توماني)خود تا مدت دو برابر شدن ، درج نام و شماره همراه وي در سايت هاي شركت ، هديه هاي نقدي مستمر در قبال افزايش بازدهي فعاليت و كسب 5 در صد + 20 درصد حق تضمين خريد يا خدمت به مشتريان بهره مند ميشود .

3-     مبلغ وديعه 000/50 تومان و حق ثبت نام ويزيتورها 000/20 تومان ميباشد كه البته ويزيتورها نيز با توافق مديرعامل شركت و گروه ogm.co group ميتوانند وديعه حداقل000/50 تومان را واريز تا از سود آن نيز بهره مند گردند ،اعضاي ogm group محدوديتي در افزايش ميزان وديعه ندارند و شركت در قبال اين وديعه سفته هاي معتبر مهمور به مُهر شركت و امضاي مديرعامل جهت تضمين وجوه مالي شما تقديمتان مينمايد . قابل ذكر است مبلغ حق ثبت نام غير برگشتي و بدون سود دهي و مبلغ وديعه50 هزار تومان نيز غيرقابل برگشت ولي با قابليت سود دهي تا دو برابر شدن ميباشد . اما مبالغ بيشتر هم قابل برگشت و هم قابل سود دهي هستند. ogm group ميتواند با توافق ويزيتور و مديرعامل ، نصف ديگر حق تضمين خريد يا خدمت را بعنوان سود وديعه براي خود بر دارد كه در اينصورت با سه برابر شدن سود وديعه عملاً  ogm group به تعهد خود عمل نموده و در اينجا باز هم ويزيتورها براي بهره مندي بيشتر از سود ، ميتوانند اقدام به وديعه گذاري نمايند.

مثلاً : علي آقا يا سار خانم با قدرت عالي در جذب مردم بعد از واريز مبلغ وديعه و تكميل ثبت نام و فراگيري اصول كارگزاري ، اقدام به همكاري تنگاتنگ با  ogm group مينمايند و روزانه حداقل 10 مشتري با ميانگين 5 درصد كالاهاي عرضه شده بمبلغ 300 هزار تومان در ماه ميرسد كه اين رقم 6 برابر وديعه سپرده 50هزار توماني ايشان ميباشد. علي آقا يا سارا خانم با تشكيل يك تيم بازاريابي 5 نفره كه آنها نيز هر كدام 20 يا 50 هزار تومان به شركت واگذار نموده و تحت عنوان(سيمرغ ويزيتور) تحت نظر ogm group در شهر خود به خدمات دهي و بازاريابي پرداخته و از سود حاصله ماهيانه خود 20 درصد را به حساب شركت و مابقي را بين خود تقسيم مينمايند. (در صورت وديعه گذاري شركت 20 درصد خود را بعنوان سود وديعه به آنان برميگرداند)در پايان سال تيم بازاريابي سيمرغ ويزيتور به درآمد كلي حداقل 16ميليون و هشتصد هزار تومان رسيده و 20 درصد سهم شركت را نيز بين خود تقسيم ميكنند .

 

باشيد  . و .  باشيد

 

فرصت را از دست ندهيد و همين حالا به فكر آينده مالي و شغلي خود باشيد .

 

خودتان آقاي خودتان باشيد و اگر زن هستيد ، شير زن ايراني باشيد

به فكر جيب خود باشيد و هميشه متكي به كار و مال خود باشيد

4-     شيوه واريز مبالغ به دو صورت فيش بانكي شماره حساب بانك سپه 10747045 بنام سيد علي محمدي( مديرعامل) ميباشد و شما بعد از واريز مبالغ خود بوسيله پيامك يا مسج sms يا تماس و مكالمه مستقيم به شماره 09359794711 آقاي محمدي مديرعامل شركت نسبت به اطلاع دهي به ايشان و كسب آگاهي ها و آموزشهاي سريع و ضروري همچنين آغاز همكاري اقدام مينماييد .

5-     چند فرق ogm group با شركتهاي هرمي و گُلدكويست اين است كه :

 

الف - در آن شركت ها فقط 5 الي 15 درصد افراد از پولهاي واريزي سود ميبرند و مابقي از سرنوشت پولها بي اطلاع و تضميني براي بازگشت يا سود دهي آنان ندارند، در حاليكه ogm group در قبال وديعه هاي به اعضاء سفته هاي تضميني ارسال و بين همه اعضاي خود عادلانه سود پولهاي وديعه را به حساب آنان واريز و آنان را جزء بازارياب هاي خود شناخته و هر مدت به اعضاي فعال خود هداياي نقدي تقديم ميكند.

 

ب در شركت هاي هرمي و گلدكوئيست ارز و ثروت ملي از مملكت خارج و به جيب چپاولگران غربي واريز و اقتصاد كشور ما را با مشكل جدي مواجه ميسازد ، ولي در شيوه انحصاري ogm group تمام تلاش شركت و اعضاي فعال آن در راه حمايت از سرمايه و كار ايراني و اشتغالزائي و كمك اقتصادي به داوطلبان همكاري و اشتغال در ogm group همه شعارهاي ساليانه اقتصادي را قولاً و عملاً تحقق ميبخشند  و هيچ سرمايه هدر نميرود .

ج   شركت هاي هرمي و گلدكوئيست برخلاف مصالح و قوانين كشور عمل نموده و فعاليت آنان مشكوك و غير محسوس ميباشد ، ولي درساختار  ogm.co group تمام فعاليت ها براساس منافع و مصالح ملي و طبق قوانين و مقررات نظام مقدس و پايدار جمهوري اسلامي ايران ميباشد       و اماكن امنيتي و حفاظتي ميهن عزيزمان هر موقع كه صلاح ميدانند ، جهت تحقيق و بررسي و كنترل عملكرد ogm group اقدام نمايند.

6-     در ogm group جوانان متصدي فعاليت هاي اقتصادي زودبازده و در سطح جهاني هستند و وديعه گذاري آنان در اين شركت تمريني براي سرمايه گذاري هاي كلان آنها در آينده خواهد بود و مديرعامل اين شركت بطور مستمر و مستقيم پشتيبان همه اعضاء ميباشد و از اين حيث هيچ مشكلي اعضاي ogm.co group را تهديد نميكند ، و از شرعي نيز مشكلي نخواهند داشت به اين دليل كه سپرده گذاري آنان مثل قرض الحسنه و فعاليتشان شبيه تعاوني ها ميباشد و سود دهي به اعضاء توافقي بين طرفين و با اختيار اعضاي  ogm group ميباشد و حق ادامه يا انصراف نيز براي اعضاء محفوظ است .

7-     در ogm group علاوه بر اجر معنوي حضور در اين طرح ، شما بعد از ثبت نام و اخذ مجوز كارگزاري يا كُد ويزيتوري و فراگيري سريع و مستمر اصول مديريت و بازاريابي بطور خودكار و به نسبت فعاليت خود ، اگر روزي 10 مشتري جذب كرده و براي آنان فاكتور صادر كنيد و از هر كدام از مشتريان 5 درصد مبلغ كالا را بابت تضمين خريد و وصول كالا يا خدمات دريافت نماييد ، شما درآمد خوبي خواهيد داشت. ما كالاهايي داريم كه 5 درصد آنها از حد 5000 تومان هم فراتر است و كسب اين پورسانت بستگي به قدرت و مهارت شما دارد . بايد مشتريان را قانع و توجيه كرد كه كالاهاي آنان نياز به تضمين وصول دارند و در غير اينصورت ogm group هيچ تضمين و تعهدي بابت خريد آنان نخواهد داشت . با توجه به اينكه اكثر كالاها و خدمات بصورت پستي بدست مشتريان ميرسد و مامور پست بعد از تحويل بسته ، اقدام به اخذ وجه مينمايد ، لذا از وصول كالاها مطمئن باشند.

8-     اين طرح از سويي براي اقشار كم درآمد يا دانشجويان و دانش آموزان بي بضاعت بسيار مفيد و درآمد زا و براي اشخاصي كه سرمايه اي بالا دارند و ميخواهند آنرا در جاي مطمئني ذخيره سازي تا از سود آن بهره مند شوند نيز بسيار مهم و قابل اعتماد است . چرا كه تمامي هزينه هاي لازم كارهايي را كه انجام ميدهند، تقريباً شركت تقبل ميكند و آنان هيچ مشكل مالي نخواهند داشت.

9-     عضويت در ogm group ميتواند كار دوم شما باشد و چه بسا اگر بيكار باشيد و عملكرد شما بسيار خوب باشد ، شركت با صلاحديد مديرعامل ، اقدام به استخدام دائمي شما نمايد و شما را از مزاياي بيمه كارمندي بهره مند نمايد.

10- در ogm group افراد ميتوانند مختارانه نوع فعاليت خود را از انفرادي و تيمي، تعيين و در هر صورتي به سود قابل توجه دست يابند و در حقيقت اين سود حاصل تلاش آنان و قدرشناسي شركت از اعضاي خود ميباشد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت امید گستران میهن ( سهامی خاص) و آدرس ogm.co.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 2021
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1